Zwroty
1. Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się odmomentu objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta będącego Konsumentem lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Jeżeli przedmiotem umowy jest wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od chwili objęcia przez Klienta będącego Konsumentem lub wskazanej przez niego osoby trzeciej innej niż przewoźnik w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.
2. Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy, składając Galerii jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór można pobrać pod adresem: www.monaart.pl
3. Do zachowania terminu wystarczy, aby Klient wysłał Galerii oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
4. W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa umowę uważa się za niezawartą.
5. Jeżeli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim przedsiębiorca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
6. W przypadku skutecznego odstąpienia przez Klienta od umowy Galeria nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci wszystkie dokonane przez Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
7. Galeria dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
8. W przypadku odstąpienia od umowy Klient ma obowiązek zwrócić dzieło sztuki Galerii nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie dzieła sztuki przed jego upływem. W związku z odstąpieniem od umowy Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu dzieła sztuki.
9. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości dzieła sztuki będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.