Regulamin galerii internetowej
Poniższy Regulamin określa ogólne warunki sprzedaży obowiązujące w internetowej galerii sztuki Mona Art Gallery działającej pod adresem: www.monaart.pl, prowadzonej przez KUKU Jacek Gierlasiński, z siedzibą w Chotomowie (05–123), przy ul. Partyzantów 112G, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, REGON 277784952, NIP: 6271743532
§1.
Zakres obowiązywania regulaminu
- 1. Regulamin obowiązuje dla wszystkich zamówień składanych przez Konsumentów i Przedsiębiorców za pośrednictwem internetowej galerii sztuki Mona Art Gallery.
- 2. Regulamin udostępniany jest na stronie internetowej Galerii w sposób umożlwiający Klientowi jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści.
§2.
Definicje
- 1. Konsument — zgodnie z art. 221 Kodeksu cywilnego to osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- 2. Przedsiębiorca — zgodnie z art. 431 Kodeksu cywilnego to osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
- 3. Galeria — internetowa galeria sztuki Mona Art Gallery działającej pod adresem: www.monaart.pl, prowadzona przez KUKU Jacek Gierlasiński. z siedzibą w Chotomowie
- 4. Konto Klienta – usługa elektroniczna polegająca na prowadzeniu dla Klienta przez Galerię konta będącego zbiorem zasobów, w którym gromadzone są dane Klienta i informacje o jego działaniach w na stronie Galerii.
- 5. Koszyk - usługa elektroniczna umożliwiająca złożenia przez Klienta zamówienia.
§3.
Zawarcie umowy
- 1. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z KUKU Jacek Gierlasiński.
- 2. Prezentacja dzieł sztuki w Galerii nie stanowi oferty zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 66 oraz art. 661 Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do składania ofert.
- 3. Ceny dzieł sztuki wyeksponowanych w Galerii są wyrażone w polskich złotych (PLN).
- 4. Zakupów w Galerii można dokonywać po zarejestrowaniu się oraz utworzeniu Konta Klienta lub bez rejestracji.
- 5. Rejestracja i utworzenie Konta Klienta następuje poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego. W celu założenia Konta klienta należy przejść do zakładki „Moje konto”, a następnie dokonać rejestracji za pomocą adresu e‑mail Klienta.
- 6. Konto Klienta umożliwia składanie zamówień oraz zawieranie umów sprzedaży dzieł wyeksponowanych w Galerii, przechowywanie historii zamówień Klienta oraz danych Klienta potrzebnych do realizacji zamówienia, w tym danych adresowych.
- 7. Z chwilą rejestracji zawarta zostaje z Klientem Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną na czas nieokreślony. Klient ma w każdej chwili możliwość rezygnacji z Konta Klienta poprzez wysłanie żądania do Galerii za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: hannag.mds@gmail.com; lub za pośrednictwem poczty na adres: 05–123 Chotomów, ul. Partyzantów 112 G.
- 8. W celu zawarcia umowy sprzedaży należy dodać wybrane dzieła sztuki do koszyka naciskając przycisk „Dodaj do koszyka”. Po dodaniu dzieła sztuki do koszyka zostanie ono uwidocznione w zakładce „Koszyk” oraz zakładce „Zamówienie”. Po skompletowaniu całości zamówienia w zakładce „Koszyk” i wybraniu przycisku „Przejście do płatności” należy wypełnić dane zawarte w formularzu zamówienia uwidocznionym w zakładce „Zamówienie”, a następnie nacisnąć przycisk „Kupuję i płacę”. Z chwilą złożenia zamówienia, tj. z chwilą naciśnięcia przycisku „Kupuję i płacę”, dzieło sztuki podlega rezerwacji. W celu realizacji zamówienia konieczne jest potwierdzenie dostępności dzieła sztuki przez Galerię. Po dokonaniu przez Galerię potwierdzenia dostępności dzieła należy dokonać wpłaty ceny sprzedaży dzieła bezpośrednio na konto bankowe Galerii w terminie 2 dni. W tytule płatności należy wskazać numer zamówienia. Zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Galerii.
- 9. W przypadku opłacenia przez Klienta ceny sprzedaży przed potwierdzeniem dostępności dzieła sztuki, gdy zarezerwowane dzieło sztuki okaże się niedostępne do sprzedaży kwota sprzedaży przekazania zostanie zwrotnie na rachunek bankowy Klienta w terminie do 7 dni roboczych.
- 10. Galeria informuje Klienta o dostępności dzieła sztuki w terminie 2 dni od dnia złożenia zamówienia. W wyjątkowych przypadkach termin ten może ulec wydłużeniu do 7 dni o czym Galeria poinformuje Klienta niezwłocznie.
- 11. Termin na dokonanie płatności za zamówione dzieło sztuki wynosi 2 dni od uzyskania przez Klienta potwierdzenia dostępności dzieła sztuki. Galeria dokonuje potwierdzenia dostępności dzieła sztuki na adres email wskazany w formularzu rejestracyjnym.
- 12. Każdorazowo przed złożeniem zamówienia, Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrane działa sztuki i dostawę wraz ze sposobem realizacji, jak też o wszystkich kosztach, jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży.
- 13. Po złożeniu zamówienia otrzymają Klient otrzyma od Galerii wiadomość e‑mail z potwierdzeniem zamówienia.
- 14. Koszyk oraz wprowadzane w formularzach dane można modyfikować przed złożeniem zamówienia korzystając w tym celu z dostępnych funkcjonalności i komunikatów ukazujących się w trakcie procesu składania zamówienia.
§4
Dostawa
- 1. Koszt przesyłki dzieł sztuki na terenie Rzeczpospolitej Polskiej ponosi Galeria.
- 2. Koszt przesyłki dzieł sztuki za granicę ustalany jest indywidualnie z Klientem za pośrednictwem poczty e‑mail przed złożeniem zamówienia.
- 3. Zamówione dzieła sztuki dostarczane są za pośrednictwem firm kurierskich. Dokonując odbioru dzieła sztuki Klient ma możliwość sprawdzenia stanu przesyłki i kompletności zamówienia w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia przez Klienta jakichkolwiek nieprawidłowości zaleca się sporządzenie protokołu szkody.
- 4. Istnieje możliwość odbioru osobistego produktów pod adresem: 05–123 Chotomów, ul. Partyzantów 112 G. Obiór osobisty jest możliwy wyłącznie po uprzednim ustaleniu dnia oraz godziny odbioru zamówienia.
§5.
Płatności
- 1. W Galerii dostępne są następujące formy płatności: płatność tradycyjnym przelewem na rachunek bankowy Galerii. Po złożeniu przez Klienta zamówienia otrzyma on za pośrednictwem wiadomości e‑mail dane niezbędne do realizacji przelewu.
- 2. Klient ma obowiązek dokonania płatności w terminie 2 dni od dnia otrzymania wiadomości e‑mail zawierającej potwierdzenie dostępności dzieła sztuki. Brak realizacji płatności w powyższym terminie poczytuje się za odstąpienie przez Klienta od umowy sprzedaży dzieła sztuki.
- 3. Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zaksięgowaniu na koncie Galerii pełnej kwoty wymaganej wpłaty za złożone zamówienie.
- 4. W przypadku opłacenia przez Klienta ceny sprzedaży przed potwierdzeniem dostępności dzieła sztuki, gdy zarezerwowane dzieło sztuki okaże się niedostępne do sprzedaży kwota sprzedaży przekazania zostanie zwrotnie na rachunek bankowy Klienta w terminie do 7 dni roboczych.
- 5. Czas realizacji zamówienia wynosi do 14 dni roboczych licząc od daty zaksięgowania na koncie Galerii pełnej kwoty wymaganej wpłaty za złożone zamówienie. W przypadku opóźnienia w realizacji zamówienia Galeria poinformuje Klienta o przyczynach opóźnienia i terminie realizacji zamówienia.
§6.
Odstąpienie od umowy i zwroty
- 1. Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od momentu objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta będącego Konsumentem lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Jeżeli przedmiotem umowy jest wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od chwili objęcia przez Klienta będącego Konsumentem lub wskazanej przez niego osoby trzeciej innej niż przewoźnik w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.
- 2. Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy, składając Galerii jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór można pobrać pod adresem: www.monaart.pl
- 3. Do zachowania terminu wystarczy, aby Klient wysłał Galerii oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- 4. W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa umowę uważa się za niezawartą.
- 5. Jeżeli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim przedsiębiorca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
- 6. W przypadku skutecznego odstąpienia przez Klienta od umowy Galeria nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci wszystkie dokonane przez Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
- 7. Galeria dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- 8. W przypadku odstąpienia od umowy Klient ma obowiązek zwrócić dzieło sztuki Galerii nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie dzieła sztuki przed jego upływem. W związku z odstąpieniem od umowy Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu dzieła sztuki.
- 9. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości dzieła sztuki będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- 10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
§7.
Rękojmia za wady
- 1. Galeria jako sprzedający jest zobowiązana dostarczyć dzieła sztuki wolne od wad.
- 2. W zakresie określonym w art. 556 i kolejnych Kodeksu cywilnego obowiązuje ustawowe prawo odpowiedzialności za wady rzeczy sprzedanej. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi powstaje jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi. W przypadku, gdy przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność z tytułu rękojmi wynosi jeden rok od momentu jej wydania. Do zachowania powyższych terminów wystarczy wysłanie Galerii przed jego upływem zawiadomienia o wadzie.
- 3. Reklamacje można składać:
- • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: hannag.mds@gmail.com;
- • na piśmie na adres: 05–123 Chotomów, ul. Partyzantów 112 G.
- 4. Galeria rozpatrzy reklamację nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. W przypadku wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi – o ile zostanie uznane to za niezbędne do rozpatrzenia reklamacji – Klient jest zobowiązany na koszt Galerii dostarczyć wadliwą rzecz pod wskazany powyżej adres pocztowy. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy jej dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Klient jest zobowiązany udostępnić rzecz w miejscu, w którym się ona znajduje.
- 5. W przypadku Klientów będących Przedsiębiorcami (z wyjątkiem osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 5564 Kodeksu cywilnego) uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne zostają wyłączone na podstawie art. 558 Kodeksu cywilnego.
§8.
Prawa autorskie
Zdjęcia i opisy dzieł sztuki wyeksponowane na stronie Galerii są utworem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz stanowią przedmiot praw autorskich, a zatem nie mogą być wykorzystywane bez zgody dysponentów tych praw.
§9.
Usługi świadczone drogą elektroniczną
- 1. W celu korzystania z oferty Galerii, w tym do składania zamówień niezbędne jest posiadanie urządzenia multimedialnego z zainstalowaną przeglądarką internetową, dostępem do sieci Internet oraz poczty elektronicznej. W ustawieniach przeglądarki zaleca się włączenie możliwości obsługi skryptów JavaScript i zapisu plików Cookies.
- 2. Kliencie zobowiązani są do korzystania z usług Galerii w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
§10.
Pozasądowe rozwiązywanie sporów
- 1. Informujemy, że Konsumentom przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje o sposobie dostępu do powyższego trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod adresem: www.uokik.gov.pl. Co więcej, pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr
Konsumenci mają dostęp do internetowej platformy rozstrzygania sporów konsumenckich, która stanowi wielojęzyczną, interaktywną stronę internetową dla obsługi Konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporów wynikających z zawarcia na odległość umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. Skorzystanie z powyższych pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń i rozstrzygania sporów jest dobrowolne i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę.
- 2. Konsumenci są również uprawnieni do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 6 lipca 2017 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych sądów polubownych przy wojewódzkich inspektorach inspekcji handlowej.
- 3. Konsumenci mogą uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem, a sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
§11.
Ochrona Danych Osobowych
- 4. Dane osobowe to, zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z usług Galerii takimi danymi są np. adres e‑mail z imieniem i nazwiskiem, adres IP lub dane zapisane w zakładce Konta Klienta.
- 5. Dane osobowe mogą być zapisywane w plikach cookie lub podobnych technologiach instalowanych na stronie galerii internetowej przez Galerię lub inne podmioty, z którymi Galeria współpracuje w zakresie marketingowym, jak również podmioty trzecie takie jak np. Facebook, Google.
- 6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest niezbędne dla zawarcia umów sprzedaży i umowy o świadczenie usług elektronicznych. Galeria otrzymuje dane osobowe Klienta podczas rejestracji konta, jak również w trakcie jego aktywności na stronie Galerii.
- 7. Dane osobowe Klienta mogą być wykorzystywane przez Galerię, aby kierować do Klienta treści marketingowe różnymi kanałami, tj. za pośrednictwem poczty e‑mail, drogą MMS/SMS. Takie działania są podejmowane przez Galerię wyłącznie w przypadku, gdy Klient wyraził na to zgodę, którą może wycofać w dowolnym momencie.
- 8. Zgodnie z art. 13 RODO Galeria informuje, że:
Administratorem danych osobowych Klientów jest KUKU Jacek Gierlasiński, z siedzibą w Chotomowie (05–123), przy ul. Partyzantów 112G, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, REGON 277784952, NIP: 6271743532, zwana dalej „Administratorem”.
- 9. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych należy kontaktować się z Galerią pod adresem mailowym: hannag.mds@gmail.com;
- 10. Dane osobowe Klientów przetwarzane będą:
- a) w celu sprzedaży dzieł sztuki za pośrednictwem Galerii na podstawie zawartej umowy sprzedaży (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- b) w przypadku wystawienia faktury na podstawie przepisów podatkowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
- c) w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń na podstawie prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
- d) w celu przesłania zamówionej informacji handlowej – podstawą prawną przetwarzania, jest prawnie uzasadniony interes Galerii (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) w związku z wyrażoną zgodą,
- e) w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Galerii (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu analiz aktywności Klientów na internetowej stronie Galerii w celu doskonalenia stosowanych funkcjonalności.
- 11. Odbiorcami danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty, które uprawnione są do ich otrzymania na mocy przepisów prawa. Ponadto dane mogą być udostępnione kurierom, operatorom pocztowym, firmie prowadzącej księgi rachunkowe, kancelarii prawnej.
- 12. W przypadku uzyskania zgody Klienta jego dane mogą zostać także udostępnione innym podmiotom do ich własnych celów, w tym celów marketingowych.
- 13. Klient może w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych dla celów marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, jeśli przetwarzanie odbywa się w związku z uzasadnionym interesem administratora.
- 14. Poziom ochrony Danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG) różni się od tego zapewnianego przez prawo europejskie. Z tego powodu Galeria przekazuje Dane osobowe poza EOG tylko wtedy, gdy jest to konieczne, i z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony, przede wszystkim poprzez:
- a) współpracę z podmiotami przetwarzającymi Dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej dotycząca stwierdzenia zapewnienia odpowiedniego stopnia ochrony Danych osobowych;
- b) stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską;
- c) stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy.
- 15. Galeria zawsze informuje o zamiarze przekazania Danych osobowych poza EOG na etapie ich zbierania.
- 16. Administrator gwarantuje realizację wszystkich uprawnień wynikających z RODO, tj.:
- − prawo dostępu do treści danych osobowych, czyli prawo do uzyskania potwierdzenia czy przetwarzamy dane oraz informacji dotyczących ich przetwarzania,
- − prawo do sprostowania oraz usunięcia danych – jeżeli dane są niepoprawne lub niekompletne albo wycofana zostanie zgoda na ich przetwarzanie,
- − prawo ograniczenia przetwarzania danych – na czas wyjaśnienia, korekty, wniesienia sprzeciwu – nie usuniemy danych, a jedynie ograniczymy ich przetwarzanie,
- − niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
- − prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
- − prawo wniesienia skargi do organu nadzoru w związku z przetwarzaniem danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- 17. Galeria w szczególny sposób dba o bezpieczeństwo danych osobowych Klientów, dokonując należytej staranności, aby dane były bezpieczne. Galeria zapewnia przede wszystkim, że dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania.
- 18. Galeria podejmuje wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają Dane osobowe na zlecenie Galerii.
§12.
Pliki cookie
- 1. Galeria wykorzystuje Pliki cookie przede wszystkim, aby umożliwić Klientowi dostęp do internetowej strony Galerii i ułatwić Klientowi korzystanie z niej oraz w celach analitycznych oraz marketingowych – jednak wyłącznie wtedy, gdy Klient wyrazi na to zgodę przy pierwszym wejściu na internetową stronę Galerii.
- 2. Galeria wykorzystuje też inne technologie i rozwiązania techniczne pozwalające uzyskać dostęp do informacji przechowywanej na urządzeniu lub w przeglądarce Klienta (np. …).
- 3. Korzystając z internetowej strony Galerii, Klient może otrzymać Pliki cookie pochodzące od współpracujących z Galerią podmiotów trzecich.
- 4. Przeglądarka internetowa Klienta powinna zapewniać możliwość zmiany ustawień tak, aby odrzucić, usunąć lub zablokować określone Pliki cookie. Pod poniższymi linkami znajdują się odpowiednie informacje dla najbardziej popularnych przeglądarek:
Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=pl
Firefox: https://support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciasteczek-i-danych-stron-firefox
Safari: https://support.apple.com/pl-pl/guide/safari/sfri11471/mac
Opera: https://help.opera.com/pl/latest/web-preferences/#cookies
- 5. Mając na uwadze fakt, iż niektóre Pliki cookie są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej Galerii , zmiana ustawień przeglądarki może sprawić, że niektóre usługi nie będą działać prawidłowo, a nawet całkowicie uniemożliwić korzystanie ze strony.
- 6. Szczegółowa informacja w zakresie Plików cookie dostępna jest Polityce cookies.
§13.
Postanowienia końcowe
- 1. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie naruszają ustawowych praw Konsumenta.
- 2. W przypadku sprzeczności postanowień Regulaminu z prawami Konsumentów wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów prawa – w miejsce spornych postanowień Regulaminu stosowane będą ustawowe regulacje.
- 3. Galeria zastrzega prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw — w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu; zmiany zakresu oferowanych usług lub Produktów w ramach oferty Galerii, konieczności doprecyzowania lub ujednolicenia zapisów Regulaminu; zapadłych, prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych decyzji administracyjnych mających wpływ na zakres regulacji niniejszego Regulaminu.
- 4. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej – konto klienta) zmieniony Regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 3841 Kodeksu cywilnego, to jest Klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Konsument ma prawo odstąpienia od umowy.
- 5. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Konsumentów przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.