Dostawa
1. Po złożeniu i potwierdzeniu przez Klienta rezerwacji dzieła Artysty na stronie galerii internetowej Mona Art Gallery Galeria zwraca się do Artysty z zapytaniem w sprawie dostępności dzieła do sprzedaży.
2. Artysta ma obowiązek przekazania Galerii informacji w zakresie dostępności dzieła do sprzedaży lub też jej braku niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni.
3. Po potwierdzeniu dostępności dzieła do sprzedaży przez Artystę Galeria informuje Klienta drogą elektroniczną o przyjęciu zamówienia do realizacji, co uznaje się za chwilę zawarcia umowy sprzedaży dzieła z Klientem.
4. Po dokonaniu przez Artystę potwierdzenia dostępności dzieła do sprzedaży Artysta nie ma możliwości wycofania dzieła ze sprzedaży.
5. Artysta ma obowiązek wysłania dzieła przesyłką kurierską na adres Galerii w terminie do 7 dni od momentu poinformowania Artysty o przyjęciu zamówienia do realizacji. Galeria może wyrazić zgodę na przedłużenie terminu dostarczenia dzieła do 14 dni na indywidualny wniosek Artysty.
6. Artysta ma obowiązek zapakowania dzieła w sposób należyty, zapewniający bezpieczny transport oraz zabezpieczający dzieło przed uszkodzeniem w toku transportu. Koszt transportu, opakowania i przygotowania dzieła do transportu do Galerii ponosi Artysta.
7. Galeria informuje Artystę o odbiorze dzieła od kuriera, sprawdza zgodność dzieła z zamówieniem oraz weryfikuje czy dzieło nie uległo uszkodzeniu w trakcie transportu, a następnie przesyła dzieło do Klienta. Koszt transportu, opakowania i przygotowania dzieła do transportu do Klienta ponosi Galeria.
8. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub zniszczenia dzieła w trakcie transportu od Artysty do siedziby Galerii Galeria sporządza protokół szkody i wszczyna procedurę reklamacyjną zgodnie z procedurą przyjętą w firmie kurierskiej dokonującej transportu dzieła. Artysta ma obowiązek aktywnego uczestnictwa w procedurze reklamacyjnej.
9. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia dzieła nie jest ono przekazywane do sprzedaży lecz przesyłane zwrotnie do Artysty na koszt Artysty.
10. Ryzyko przypadkowej utraty lub zniszczenia dzieła przechodzi na Galerię z chwilą odbioru nadanego przez Artystę dzieła od kuriera w stanie nienaruszonym oraz zdatnym do sprzedaży Klientowi. Ryzyko to obciąża Galerię do momentu odbioru dzieła przez Klienta.